Data & Automation

Data & Automation

Binnen elk bedrijf is er data beschikbaar, maar vaak is dit niet gecentraliseerd of wordt data nog niet optimaal benut door middel van automatiseringen. Wij helpen je op weg naar een datagedreven organisatie en kunnen wij ondersteunen bij technische implementaties.

Data & Automation

Begin met data gedreven werken

Binnen de digitale wereld is alles meetbaar. Daardoor heb je data in handen van onschatbare waarde. Allereerst is het belangrijk om data te verzamelen om vervolgens deze data te kunnen analysere en conclusies uit te trekken. Vanuit deze conclusies zorgen wij voor concrete aanbevelingen. 

Anderzijds kun je met klantdata ook voor meer personalisatie zorgen. Dat kan in allerlei vormen en maten zijn om data in te zetten binnen automation. 

Wij helpen bij het inrichten van onder andere Google Analytics, Google Tag Manager, A/B testen, HubSpot en dashboarding.

Marketing Automation

Wat is marketing automation?

Marketing Automation zorgt ervoor dat marketingactiviteiten geautomatiseerd worden om (toekomstige) klanten optimaal te begeleiden in de customer journey. Automated marketing begint bij online klanten te identificeren, ze naar je website toe te trekken en vervolgens aan te sporen om tot een aankoop over te gaan. Veel van de processen die hier aan te pas komen, kun je automatiseren. Dit zorgt niet alleen voor veel efficiëntie, maar ook voor doelgerichte marketing.

Automatisering gebeurt met behulp van slimme tools zoals HubSpot, maar er zijn meerdere tools om dit te bereiken. Vaak kun je met deze tools marketing automatisering toepassen in combinatie met data. Daar heeft niet alleen je marketing afdeling baat bij, maar ook sales en service. Kortom, data en automatisering is een match made in heaven!

Klik hier voor meer informatie over marketing automation. 

Data en Automation

Maak het verschil met data en automation

Wanneer je data inzichtelijk hebt en één single point of truth hebt, dan kun je beslissingen nemen die onderbouwd zijn met data om je marketingactiviteiten te optimaliseren. Daardoor wordt data analyse van enorme waarde. Zorg er dus voor dat:

  • Een datastrategie is bepaald.
  • Er een single point of truth is.
  • Data opgeschoond is.
  • Dashboards en rapporten op orde zijn.
  • Eventueel marketingonderzoek gedaan wordt om de data in context te plaatsen.

Reviews van onze klanten

dolf-ebskamp
Dolf DNA United Forwarders

Motto van ons bedrijf: "Whatever it takes, we take it there!!". Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark in Goes (HubSpot CRM Marketing & Sales & Service) hier volledig op aansluit. Eerste fase (na een supervoorbereiding) in 2 weken voor mekaar, naadloos overgestapt met onze Salesafdeling op HubSpot.

logo-tiny-rebel
Team Tinyrebel Tinyrebel

Het werken met Addmark hebben wij als erg prettig ervaren. Vooral de Hands on mentaliteit werkt erg plezierig. Onze Website en Brochure zijn volledige door Addmark onderhanden genomen naar een wat meer rebelse insteek.

insocial logo
Monique Insocial

Wij werken nog steeds samen met Addmark en het is een prettige marketing/HubSpot partner. Samen werken wij aan constante optimalisaties en features voor onze organisatie binnen de marketing hub. Ook ondersteunen zij ons met onze SEO doelstellingen. Dit verloopt allemaal goed en ze denken altijd met ons mee!

review-gbg-logo
GBG

Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, twee jonge ondernemers die voor meer dan 100% klaarstaan voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en enorm gedreven en enthousiast. Een echte aanrader om je bedrijf online goed in de markt te zetten!

review-dirk-neemdirk
Dirk NeemDirk

De keuze voor AddMark is een duidelijke keuze. Ze pakken je ideeën op en maken het zichtbaar. Van a-z hebben ze me meegenomen in de stappen die zij wilde maken voor NeemDirk. Achter het merk NeemDirk zit een hoop data welke ze op een Jip&Janneke manier kunnen vertalen naar mij. Ze kunnen achter de schermen dagelijks aan de knoppen draaien zodat het resultaat sneller kan worden geboekt. Kortom de doelstelling wordt uit handen gegeven en misschien wel sneller bereikt dan we ooit hadden gedacht.

carel-call-to-action

Gebruik waardevolle data voor betere resultaten

Maak kennis met AddMark en ontdek hoe data jouw marketingactiviteiten kan versterken.

Plan vrijblijvend een afspraak in met Carel

Afspraak maken →