Verzekerd zijn van een solide stroom aan kwalitatieve leads?

Met Inbound zorg je ervoor dat jouw potentiële klant jou op het juiste moment vindt; wanneer hij of zij jou nodig heeft!

Starten met Inbound Marketing of wil je weten hoe we jou kunnen helpen met het opzetten van een Inbound Marketing strategie? Vraag dan hier informatie aan en we helpen je graag met je vraagstuk.

Inbound Marketing

Wist je dat Inbound leads 62% goedkoper zijn dan Outbound leads?

Wat is Inbound Marketing?

Bij Inbound Marketing staat het delen van waardevolle content centraal. Daarnaast is Inbound Marketing erop gericht om jouw doelgroep in alle fases van de klantreis te ondersteunen. Met een gedegen aanpak zorg je voor een groei aan verkeer en leads. Wil je meer weten over Inbound Marketing? Download dan onze whitepaper.

Inbound Marketing

Onze Inbound Marketing werkwijze

Bij AddMark staan ondersteuning en advies centraal in onze online diensten of offline diensten. Wij vinden het belangrijk om naar jouw doelen te kijken: wat wil je bereiken met je bedrijf en hoe wil je je sociale platformen daarvoor inzetten? Wanneer we dat op een rijtje hebben, is het aan ons om een uitgebreide strategie op te stellen. Wij maken een plan waarin we de rol en functie van ieder platform uitgebreid beschrijven, inclusief ideeën voor passende content. Hierbij houden we altijd rekening met je doelgroep, zodat zij jouw bedrijf met plezier volgen. Zo helpen we je op weg om nog meer uit je digitale platformen te halen.

Technische onboarding

Heb je voor het platform HubSpot gekozen? Dan zorgt AddMark voor de onboarding. Wij zorgen dat HubSpot optimaal is ingericht voor jouw bedrijf en dat het meteen klaar voor gebruik is. Hierbij kun je denken aan het koppelen van de formulieren, inrichten van templates en andere technische inrichtingen. Heb je niet gekozen voor HubSpot? Geen probleem; ook dan zorgen we ervoor dat alle tools op een correcte wijze zijn ingericht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Analytics, Google My Business en andere systemen.

Kick-Off

Wij weten niet alles van elke branche. Daarom maken we graag kennis met jouw branche. Jij bent tenslotte dé kenner. In deze stap willen we een uitgebreide workshop inplannen om zoveel mogelijk te leren over jouw bedrijf en de branche waarin je werkzaam bent.

In deze creatieve en strategische sessie stellen we samen het volgende op:

Content mapping

De fundering is gelegd met de strategie. Nu is het van belang om de thema’s te bepalen die belangrijk zijn voor potentiële klanten. Het begint hier met een Zoekwoorden Onderzoek, zodat we weten waar de potentiële klanten op zoeken. De data verteld ons waar de zoekvolumes zitten en waar we dus op in moeten spelen. Vervolgens zullen we met dit onderzoek de thema’s en onderwerpen worden opgezet. We leggen hier de basis voor Zoekmachine Optimalisatie.

Inbound Campagne

Let’s go! Nu kunnen we van start. Het campagnethema is er in de vorige stap uit komen rollen en de onderwerpen voor elke fase van de buyer’s journey zijn zorgvuldig gekozen. De content wordt geschreven door ervaren copywriters. Wij dragen zorg voor het optimaal inzetten van deze teksten.

Meten

Als laatste is het voor beide partijen van belang om de cijfers te bekijken. Wat werkt goed en wat werkt minder goed? Zijn de doelstellingen behaald? Er zijn verschillende optimalisatie mogelijkheden zoals het uitbreiden van blogs, aanpassen van Call to Actions, A/B testen, en nog veel meer. Doordat we continu blijven monitoren en analyseren zorgen we ervoor dat de kwaliteit van de leads zo hoog mogelijk blijft en dat het aantal wordt opgeschroefd in hoeverre dit binnen de campagne past.

Inbound Recruitment

Wist je dat Inbound Marketing ook kan worden gebruikt voor het werven van nieuwe kandidaten voor jouw bedrijf in plaats van potentiële klanten? Dat gebeurt met Inbound Recruitment. In dit geval wordt je bedrijf namelijk gevonden door potentiële kandidaten in plaats van dat je zelf actief op zoek moet gaan.

Wil jij Inbound Recruitment effectief inzetten? Lees er meer over.

Inbound Marketing
carel schrier

Carel Schrier – Eigenaar

Samen online succes creëren?

Benieuwd hoe AddMark kan helpen met de online groei van jouw bedrijf? Laat het ons weten of plan meteen een belafspraak in de agenda van Carel.