AddMark

AddMark is het Full Service Marketingbureau waar jij al je vraagstukken neer kunt leggen over zowel Online- als Offline Marketing. Wij zorgen ervoor dat jij nog maar één aanspreekpunt nodig hebt voor al je reclame-uitingen. Van het verbeteren van je online zichtbaarheid tot het grafisch ontwerp van een logo. Wij bieden kwaliteit en maken resultaten meetbaar. Kenmerkend voor AddMark: Persoonlijk, Resultaatgericht, Innoverend en Gedreven.

Over AddMark

Beletteren als marketingmiddel

Als het gaat over ‘beletteren’, hebben we het over alle toepassingen waar roerende of onroerende goederen worden verfraaid met een boodschap in beeld en/of tekst. We kennen dit principe allemaal al sinds onze kindertijd… toen de bakker en de huisschilder rondreden met hun bedrijfsnaam op de zijkant van de bestelauto. Vroeger gebeurde dat vrijwel altijd met snijfolie (nog steeds een optie, in tientallen kleuren beschikbaar en zeer robuust) maar met digitale printmogelijkheden, nieuwe materialen en meer keuze op het gebied van lijm en kleeftechnieken is bijna alles mogelijk. Niet alleen letters, maar ook logo’s en zelfs fotokwaliteit. Permanent beletteren of tijdelijk, full color of zwart-wit met een steunkleur? Wij kennen alle mogelijkheden.

Rijdend visitekaartje

Een van de beste manieren om je bedrijfsactiviteiten zichtbaar en bekend te maken, is nog altijd het laten beletteren van je auto, bestelbus, aanhanger of ander bedrijfsvoertuig. Het mes snijdt hier van twee kanten: een auto heb je vaak toch nodig, en het biedt een prachtig canvas voor jouw reclameuiting. Zeker wanneer je logo en bedrijfskleuren herkenbaar zijn is rondrijden met een beletterd voertuig een van de sterkste vormen van marketing. Mensen die achter je staan bij de verkeerslichten kunnen niet om je boodschap heen! Verschillende factoren spelen mee, moet een bestaand wagenpark beletterd worden of ligt ook bijvoorbeeld de keuze van de autokleur nog open? Wat is het budget? Er is ook semi-transparante folie waardoor je de belettering kunt laten doorlopen over je zij- of achterramen. Zelf heb je nog prima zicht tijdens het rijden, maar aan de buitenkant leidt niets af van je boodschap.

Toepassingen belettering

Naast autobelettering is ook raambelettering een populair product. Maar er zijn meer mogelijkheden – ook het aanbrengen van een bedrijfsnaam op een gevel kan met (digitale) beletteringstechnieken worden aangepakt. Het mooie van deze vorm van offline marketing is, dat je heel veel kanten op kunt. Van gedetailleerd en smaakvol, met veel aanvullende informatie (zoals bijvoorbeeld je openingstijden verwerkt in het totaalontwerp voor het raam) tot een simpel en groot logo met bedrijfsnaam – zodat passanten je bedrijf van veraf kunnen onderscheiden. Een aparte productgroep die het vermelden waard is, is materiaal voor beurzen. Een deel van je stand laten beletteren, of bijvoorbeeld een desk die je als statafel gebruikt, is een goede investering als je regelmatig aanwezig bent op vakbeurzen.

Belettering

Afstemmen is het credo

Er is dus veel mogelijk, maar het is niet verstandig om op eigen houtje té enthousiast los te gaan met de mogelijkheden. Denk maar aan iemand die in zijn presentatie álle overgangetjes van Powerpoint gebruikt, gewoon omdat het kan. Dat komt niet erg professioneel over! Iets soortgelijks kan optreden bij je marketing, inclusief belettertechnieken. We raden je aan om deze vorm van offline marketing goed in lijn te brengen met de rest van je reclame-uitingen, iets waar we graag bij helpen. Heb je nog geen vaste huisstijl, dan is dat een van de eerste dingen die we met je zullen bespreken. Op het gebied van typografie en design denken we met je mee – welke boodschap wil je overbrengen en hoe kunnen we deze versterken?