HubSpot CRM
Een volledig inzichtelijk marketing-, sales- en serviceproces. Dat wilt ieder bedrijf! Met het HubSpot CRM krijg jij je klantdata inzichtelijk en zorg je voor productiviteit van alle teams binnen je bedrijf.
Alle informatie in één systeem
In het Customer Relationship Management systeem van HubSpot kan je alle waardevolle informatie van je (potentiële) klanten centraal bijhouden in één systeem. Zo heeft iedereen binnen de organisatie en van elke afdeling inzichtelijk wie de klanten en leads van het bedrijf zijn.
Het CRM is bedoeld voor elke afdeling van het bedrijf en daarom zijn er specifieke hubs voor marketing, sales en service.
HubSpot CRM features
In het HubSpot CRM heb je per contactpersoon of bedrijf een overzichtelijke tijdlijn waar je alle informatie terug kunt vinden.
Mail vanuit HubSpot of koppel je huidige email systeem aan HubSpot. Zo krijg je per contactpersoon of bedrijf een overzicht van alle emails die verstuurd zijn.
Stuur je vaak dezelfde email? Maak dan gebruik van de templates in HubSpot. Zo heb je met één klik op de knop de gehele tekst in je email staan.
Maak taken aan voor jezelf of iemand anders die de contactpersoon of het bedrijf moet opvolgen. Zet een herinnering aan vergeet zo nooit meer een afspraak of taak!
Maak een meeting link aan en zorg ervoor dat leads of klanten gelijk een afspraak kunnen boeken in je agenda. Door de koppeling met je agenda zal er nooit een dubbele afspraak gemaakt worden.
Met de optie om een chat op je website te zetten, kan je live in gesprek gaan met een lead die nog een vraag heeft. Zet een chatbot in voor buiten de openingstijden en zo ben je altijd bereikbaar.
In het HubSpot CRM kan je je volledige sales pipeline inzichtelijk maken. Door middel van drag and drop kan je deals gemakkelijk slepen naar de juiste fase. Zo heeft iedereen inzichtelijk in welke fase een deal momenteel zit.
In het HubSpot CRM heb je per contactpersoon of bedrijf een overzichtelijke tijdlijn waar je alle informatie terug kunt vinden.
Mail vanuit HubSpot of koppel je huidige email systeem aan HubSpot. Zo krijg je per contactpersoon of bedrijf een overzicht van alle emails die verstuurd zijn.
Stuur je vaak dezelfde email? Maak dan gebruik van de templates in HubSpot. Zo heb je met één klik op de knop de gehele tekst in je email staan.
Maak taken aan voor jezelf of iemand anders die de contactpersoon of het bedrijf moet opvolgen. Zet een herinnering aan vergeet zo nooit meer een afspraak of taak!
Maak een meeting link aan en zorg ervoor dat leads of klanten gelijk een afspraak kunnen boeken in je agenda. Door de koppeling met je agenda zal er nooit een dubbele afspraak gemaakt worden.
Met de optie om een chat op je website te zetten, kan je live in gesprek gaan met een lead die nog een vraag heeft. Zet een chatbot in voor buiten de openingstijden en zo ben je altijd bereikbaar.
In het HubSpot CRM kan je je volledige sales pipeline inzichtelijk maken. Door middel van drag and drop kan je deals gemakkelijk slepen naar de juiste fase. Zo heeft iedereen inzichtelijk in welke fase een deal momenteel zit.
Breid het CRM verder uit met de Hubs
Het HubSpot CRM zelf is volledig gratis te gebruiken voor iedereen. Naast dat je gebruik kunt maken van het CRM, zijn er ook wat gratis functies te gebruiken voor marketing, sales en service activiteiten. Deze functies zijn altijd te gebruiken maar zijn wel beperkt. De correcte CRM-strategie is hierbij dus van belang. Als je meer oplossingen en mogelijkheden wilt op het gebied van sales, marketing of service, dan biedt HubSpot betaalde abonnementen.