Dynamic Retargeting

Wil je meer contactmomenten met je doelgroep door middel van gepersonaliseerde advertenties? Display retargeting is er om het aantal contactmomenten met eerdere bezoekers van je website uit te breiden. Dit vergroot de kans op een conversie, de afname van een product of dienst.

Wil je mensen benaderen die je website in een eerder stadium hebben bezocht of winkelwagenverlaters stimuleren om alsnog tot aankoop over te gaan? Display retargeting is een effectieve manier om je doelgroep te overtuigen. Bovendien sta je er niet alleen voor, want je hebt onlinemarketingbureau Addmark aan je zijde!

Wat is display retargeting?

Display retargeting is een slimme manier om geïnteresseerde bezoekers opnieuw te bereiken. Je creëert waardevolle contactmomenten door middel van persoonlijke display advertenties. Je benadert dus mensen die al eerder interesse hebben getoond in een van jouw producten of diensten. Door je opnieuw tot ze te wenden met persoonlijke aanbiedingen, vergroot je de kans op een eventuele conversie.

Het opzetten van een retargeting strategie is onder andere mogelijk via Google en sociale media. Hoe je dit doet? Je toont gepersonaliseerde displaybanners om ze alsnog over de streep te trekken.

Wat zijn de voordelen van dynamische retargeting?

Wil je een stap verder gaan dan display retargeting? Met dynamische retargeting toon je gepersonaliseerde boodschappen door middel van automatisch gegenereerde content. Welke voordelen dit oplevert?

- Je adverteert gericht met een boodschap die relevant is voor jouw doelgroep;

- Je verzekert websitebezoekers van een consistente merkbeleving;

- Je verstrekt mensen informatie die hen helpt bij het aankoopproces;

- Je advertenties sluiten beter aan op de intenties van de ontvangers;

- Je vergroot de omzet van je onderneming.


Wil je display advertising en retargeting inzetten voor jouw bedrijf of organisatie en op het juiste moment 'toeslaan' in de customer journey? Addmark helpt je graag op weg!

Hoe start je met display retargeting?

Een dynamische retargeting strategie uitstippelen, maar heb je geen idee hoe je dat doet? Start een nieuwe campagne dankzij de expertise en support van Addmark. Ga niet zelf lopen tobben, maar laat ons team je helpen om de juiste resultaten te bereiken. Lukraak adverteren is geen goed idee, daarom is het belangrijk dat je doelen opstelt. Daarnaast moeten display banners mensen overtuigen om te klikken. En niet geheel belangrijk: je campagne moet meetbaar zijn. Op die manier is slim optimaliseren altijd mogelijk.

Uitgelichte cases

Projecten waar we trots op zijn

Kosten per lead 50% lager met Google Ads
HubSpot Marketing

Kosten per lead 50% lager met Google Ads

Hoe krijg je zoekwoorden in de google top 3?
Website Marketing

Hoe krijg je zoekwoorden in de google top 3?

DNA United Forwarders: Ingevulde formulieren +103% door HubSpot
HubSpot Website Marketing

DNA United Forwarders: Ingevulde formulieren ...

Stijging website zichtbaarheid met 20,8%
Website Marketing

Stijging website zichtbaarheid met 20,8%

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website!
HubSpot Website

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website!

addmark-insocial-cases-google-ads-kosten-lager
addmark-abo-cases-top-zoekwoorden
addmark-dna-cases-formulier-inzendingen
addmark-fruitlife-case-website-zichtbaarheid
addmark-visma-cases-nieuwe-huisstijl-nieuwe-website