Alle informatie in één systeem
In het Customer Relationship Management systeem van HubSpot kan je alle waardevolle informatie van je (potentiële) klanten centraal bijhouden in één systeem. Zo heeft iedereen binnen de organisatie en van elke afdeling inzichtelijk wie de klanten en leads van het bedrijf zijn.
Het CRM is bedoeld voor elke afdeling van het bedrijf en daarom zijn er specifieke hubs voor marketing, sales en service.
HubSpot CRM features
Volledig beeld van contacten en bedrijven
In het HubSpot CRM heb je per contactpersoon of bedrijf een overzichtelijke tijdlijn waar je alle informatie terug kunt vinden.
Email tracking
Mail vanuit HubSpot of koppel je huidige email systeem aan HubSpot. Zo krijg je per contactpersoon of bedrijf een overzicht van alle emails die verstuurd zijn.
Stuur je vaak dezelfde email? Maak dan gebruik van de templates in HubSpot. Zo heb je met één klik op de knop de gehele tekst in je email staan.
Taken
Maak taken aan voor jezelf of iemand anders die de contactpersoon of het bedrijf moet opvolgen. Zet een herinnering aan vergeet zo nooit meer een afspraak of taak!
Meeting link
Maak een meeting link aan en zorg ervoor dat leads of klanten gelijk een afspraak kunnen boeken in je agenda. Door de koppeling met je agenda zal er nooit een dubbele afspraak gemaakt worden.
Chat
Met de optie om een chat op je website te zetten, kan je live in gesprek gaan met een lead die nog een vraag heeft. Zet een chatbot in voor buiten de openingstijden en zo ben je altijd bereikbaar.
Pipeline management
In het HubSpot CRM kan je je volledige sales pipeline inzichtelijk maken. Door middel van drag and drop kan je deals gemakkelijk slepen naar de juiste fase. Zo heeft iedereen inzichtelijk in welke fase een deal momenteel zit.
Breid het CRM verder uit met de Hubs
Het HubSpot CRM zelf is volledig gratis te gebruiken voor iedereen. Naast dat je gebruik kunt maken van het CRM, zijn er ook wat gratis functies te gebruiken voor marketing, sales en service activiteiten. Deze functies zijn altijd te gebruiken maar zijn wel beperkt. Als je meer oplossingen en mogelijkheden wilt op het gebied van sales, marketing of service, dan biedt HubSpot betaalde abonnementen.
HubSpot prijzen
Naast het gratis CRM van HubSpot zijn er ook verschillende Hub abonnementen om je HubSpot experience nog verder uit te breiden. Groei verder in marketing, sales of service.
Voor de volledige prijslijst kan je terecht op de HubSpot pricing pagina.
Reviews van onze klanten
Motto van ons bedrijf: "Whatever it takes, we take it there!!". Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark in Goes (HubSpot CRM Marketing & Sales & Service) hier volledig op aansluit. Eerste fase (na een supervoorbereiding) in 2 weken voor mekaar, naadloos overgestapt met onze Salesafdeling op HubSpot.
Het werken met Addmark hebben wij als erg prettig ervaren. Vooral de Hands on mentaliteit werkt erg plezierig. Onze Website en Brochure zijn volledige door Addmark onderhanden genomen naar een wat meer rebelse insteek.
Wij werken nog steeds samen met Addmark en het is een prettige marketing/HubSpot partner. Samen werken wij aan constante optimalisaties en features voor onze organisatie binnen de marketing hub. Ook ondersteunen zij ons met onze SEO doelstellingen. Dit verloopt allemaal goed en ze denken altijd met ons mee!
Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, twee jonge ondernemers die voor meer dan 100% klaarstaan voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en enorm gedreven en enthousiast. Een echte aanrader om je bedrijf online goed in de markt te zetten!
De keuze voor AddMark is een duidelijke keuze. Ze pakken je ideeën op en maken het zichtbaar. Van a-z hebben ze me meegenomen in de stappen die zij wilde maken voor NeemDirk. Achter het merk NeemDirk zit een hoop data welke ze op een Jip&Janneke manier kunnen vertalen naar mij. Ze kunnen achter de schermen dagelijks aan de knoppen draaien zodat het resultaat sneller kan worden geboekt. Kortom de doelstelling wordt uit handen gegeven en misschien wel sneller bereikt dan we ooit hadden gedacht.