Snelheid
Onze gecertificeerde experts begeleiden je stap voor stap tijdens de onboarding. In 4 tot 6 weken staat jouw HubSpot portal helemaal op maat klaar. Je hoeft dus nog geen HubSpot-kennis te hebben, die bouw je gaandeweg gewoon op.
De inrichting van je HubSpot portal bepaalt vaak het succes van je verdere werkzaamheden in het CRM. Onze onboarding dienstverlening is er om je helpen met de volledige inrichting van het CRM inclusief het implementeren van je huidige werkprocessen.
Als HubSpot partner kunnen wij jou helpen met de implementatie van HubSpot binnen jouw bedrijf.
De aanschaf van HubSpot betekent niet direct dat je meteen resultaat ziet voor jouw organisatie. Je ziet pas de voordelen en meerwaarde op het moment dat je HubSpot correct en regelmatig gebruikt.
Een HubSpot onboarding is meer dan enkel data en instellingen goed zetten binnen het platform. Met een onboarding wordt er ook gekeken naar onderdelen die belangrijk zijn voor jouw organisatie en een meerwaarde hebben. Zo maak je een goede start en benut je belangrijke tools binnen het platform.
Onze gecertificeerde experts begeleiden je stap voor stap tijdens de onboarding. In 4 tot 6 weken staat jouw HubSpot portal helemaal op maat klaar. Je hoeft dus nog geen HubSpot-kennis te hebben, die bouw je gaandeweg gewoon op.
Organisatiespecifieke processen worden meegenomen in de onboarding. Zo leggen we samen een stevig fundament dat niet alleen past bij jouw organisatie, maar ook klaar is voor de toekomst. Hierdoor kun je direct én duurzaam aan de slag met je HubSpot portal.
Tijdens de onboarding verzorgen we ook een training om de adoptie van het CRM-systeem binnen jouw organisatie te vergroten. Zo bouwen we samen aan een sterke basis en kun je effectief aan de slag met je HubSpot portal.
Addmark is HubSpot Platinum partner en doorloopt de onboarding stappen samen met jou. Je krijgt hierbij hulp van gecertificeerde HubSpot consultants bij het opzetten en configureren van HubSpot portals. Hiermee zorgen we voor een onboarding proces voor alle hubs. Dit is dus zowel voor het gebruik van een HubSpot bundel of enkel de marketing, sales of service hub. Wij zorgen ervoor dat jouw organisatie na de HubSpot onboarding aan de slag kan met de HubSpot portal.
Data is het belangrijkste en het vertrekpunt bij de onboarding. Op het moment dat data in verschillende systemen is opgeslagen mis je het 360 graden inzicht van jouw klant. Tijdens de onboarding zorgen we ervoor dat deze data geïmporteerd wordt binnen HubSpot en dat belangrijke systemen worden geïntegreerd.
De belangrijkste data om te importen:
De instellingen van jouw HubSpot portal moeten aansluiten bij jouw organisatie. Alle elementen moeten juist ingericht worden en voldoen aan de richtlijnen van jouw organisatie. Bijvoorbeeld kleuren en logo’s in lijn met je huisstijl, maar ook het juist inrichten van de lead notificaties.
Alle data juist doormeten en zichtbaar krijgen binnen HubSpot is essentieel om resultaat te behalen. Hierbij is het dus belangrijk dat de HubSpot tracking code op de website wordt geïnstalleerd, domeinen worden gekoppeld en andere systemen worden geïntegreerd zodat alle inzichten beschikbaar zijn.
Tijdens de onboarding vindt er een verschuiving plaats van content creatie binnen meerdere systemen naar content creatie binnen HubSpot. De bestaande content zal gemigreerd worden en met behulp van templates kan er nieuwe content gemaakt worden binnen HubSpot. Dit kan over content creatie op de hele website gaan of enkel de blog, landingspagina’s en chatflows migreren.
Iedere organisatie werkt weer net wat anders en met een onboarding maken we onderdelen op maat. Op deze manier vindt een onboarding plaats die het beste aansluit op de wensen van jouw organisatie.
Data is het belangrijkste en het vertrekpunt bij de onboarding. Op het moment dat data in verschillende systemen is opgeslagen mis je het 360 graden inzicht van jouw klant. Tijdens de onboarding zorgen we ervoor dat deze data geïmporteerd wordt binnen HubSpot en dat belangrijke systemen worden geïntegreerd.
De belangrijkste data om te importen:
De instellingen van jouw HubSpot portal moeten aansluiten bij jouw organisatie. Alle elementen moeten juist ingericht worden en voldoen aan de richtlijnen van jouw organisatie. Bijvoorbeeld kleuren en logo’s in lijn met je huisstijl, maar ook het juist inrichten van de lead notificaties.
Alle data juist doormeten en zichtbaar krijgen binnen HubSpot is essentieel om resultaat te behalen. Hierbij is het dus belangrijk dat de HubSpot tracking code op de website wordt geïnstalleerd, domeinen worden gekoppeld en andere systemen worden geïntegreerd zodat alle inzichten beschikbaar zijn.
Tijdens de onboarding vindt er een verschuiving plaats van content creatie binnen meerdere systemen naar content creatie binnen HubSpot. De bestaande content zal gemigreerd worden en met behulp van templates kan er nieuwe content gemaakt worden binnen HubSpot. Dit kan over content creatie op de hele website gaan of enkel de blog, landingspagina’s en chatflows migreren.
Iedere organisatie werkt weer net wat anders en met een onboarding maken we onderdelen op maat. Op deze manier vindt een onboarding plaats die het beste aansluit op de wensen van jouw organisatie.
Bij Addmark houden we van helderheid. Geen verborgen kosten of eindeloze trajecten, maar duidelijke pakketten die passen bij jouw organisatie. Of je nu een kleine onderneming bent die net begint met HubSpot, of een gevestigd bedrijf dat zoekt naar geavanceerde marketing- en salesoplossingen, wij hebben een oplossing die bij je past.