Met deze customer journey map kun je je klant goed in kaart brengen om je strategie op af te stemmen.
Jouw klantreis in kaart brengen met de Customer Journey map
Een klantreis bestaat uit verschillende stappen die je als (potentiële) klant doorloopt. Het begint allemaal bij de oriëntatie en eindigt bij een aankoop.
Het verkoopproces afstemmen op de customer journey is essentieel voor succes. Met behulp van een customer journey map breng je in kaart wat een klant nodig heeft om op een juiste manier geholpen te worden. Je kunt op het juiste moment jouw klant van dienst zijn en waarde toevoegen aan de klantreis.

Waarom customer journey?
Een customer journey map geeft inzicht in de stappen die je klant doorloopt, van bewustwording tot aankoop en daarna. Het helpt je de klantbeleving te begrijpen, verbeterpunten te identificeren en gerichte marketing- en salesstrategieën te ontwikkelen voor een betere klantrelatie en conversie.

“Ons motto is: Whatever it takes, we take it there”. Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark hier volledig op aansluit.”
Arco Bakker Directeur
"Addmark is een betrouwbare HubSpot marketingpartner. Hun persoonlijke aanpak en efficiënte werkwijze sluiten perfect aan bij onze doelen en manier van werken."
Joris Jonkman Marketing Manager
"Addmark werd ons aangeraden met de woorden:"zij weten wat ze doen en hoe zij het moeten aanpakken". Vanaf het eerste contact maakten zij dat waar: praktisch, vlot en met oog voor detail."
Niels Olthuis Managing Director
"Geen strakke pakken, maar relaxte vibes. We oogsten samen succes, maken impact en brengen het beste van marketing en IQF fruitpuree samen in een smaakvolle samenwerking."
Tonny Heijink Manager Operations
"Addmark heeft een persoonlijke benadering, waarbij je geen nummertje bent. Lijntjes zijn kort en schakelen snel. Het resultaat is dat we binnen drie maanden volledig in HubSpot werken."
Kars van Laarhoven Algemeen Manager
"Ervaren en kundige gasten waarbij klantgerichtheid voorop staat. Een enorm fijne HubSpot partner om mee samen te werken!"
Rudy Spinola Managing Partner
"Addmark is een fijne partner voor zowel Damen Schelde Marine Services als Maritime Logistics. Prima ondersteuning bij de implementatie van HubSpot. De samenwerking verloopt erg soepel."
Arnold Suykerbuyk Managing Director
"De implementatie van HubSpot samen met Addmark verliep prettig. Met Addmark wordt onze marketingvisie steeds weer omgezet in resultaatgerichte actie."
Eric van Veen Directeur & mede-eigenaar
"Samenwerken met Addmark is super! Snel, klantgericht en professioneel. Onze kernwaarden 'People First, Simple & No Hassle' zien we duidelijk terug in hun aanpak. De kers op de taart voor onze samenwerking."
Anne-Lotte van de Streek Marketing SpecialistProjecten waar we trots op zijn


Een sterke website en herkenbare huisstijl


Kosten per lead 50% lager met Google Ads


13 zoekwoorden in de top 3 binnen 4 maanden met slimme SEO


Ingevulde formulieren +103% door HubSpot


Stijging website zichtbaarheid met 20,8%
Weten hoe HubSpot jou kan helpen?
