Succesverhaal Fruitlife

Succesverhaal Fruitlife

Een stijging in aanvragen van 700%

Fruitlife is een hoogwaardige aanbieder van kwalitatief diepvriesfruit- en puree. In totaal hebben zij wel 36 soorten fruit en 65 varianten fruitpuree op voorraad in hun eigen vrieshuis in het Gelderse Babberich! Zij bieden diepvriesfruit aan o.a. patissiers, (banket)bakkers, restaurants, ijssalons, cateraars, bierbrouwers en industriële gebruikers. Zij verkopen dit zowel online als offline via bakkerijgrondstofleveranciers en uw horecagroothandelaren. 

Voor Fruitlife hebben we dan ook een SEO-traject uitgevoerd, waarbij zij een stijging in aanvragen van 700% hebben ondervonden. Benieuwd hoe we dat hebben gedaan? Lees dan snel verder!

 

 

Key Takeaways:


  1. Een stijging in aanvragen van 700%

  2. Een stijging van 20,8% visibiliteit

  3. Een stijging van 65,1 in de gemiddelde positie binnen Google

 

Scherm­afbeelding 2023-05-30 om 11.38.21

 

Download het volledige succesverhaal

Download
Quotes

Online vindbaar zijn in Google is voor ons super belangrijk'' - Tonny Heijink, Fruitlife

addmark-succesverhalen-fruitlife-beeld-zichtbaarheid-1

Focus op online zichtbaarheid

Omdat het grootste deel online wordt verkocht, is het voor Fruitlife belangrijk om online een goede zichtbaarheid te hebben in Google. Dit zorgt er voor dat bestaande en potentiële klanten hen makkelijker kunnen vinden.

Zo zijn we gestart met een 0-meting en hebben we vanuit dat standpunt de SEO-strategie opgemaakt. We hebben hierbij een aantal zaken onderhanden genomen:

 

  • Relevante zoekwoorden
  • Technische aspecten van de website
  • Website content toevoegen
addmark-succesverhalen-fruitlife-beeld-nummer-1-google

Zichtbaarheid uitbreiden

Naast dat we nu vooral focussen op de zichtbaarheid van de Nederlandse website is het streven om ook in andere landen meer bekendheid op te doen. Bovenaan staan in Google, daar gaan we voor!

Om dit te kunnen bereiken gaan we door met het SEO proces en blijven we optimaliseren. Zo hebben we al een nieuwe website gerealiseerd, waarbij we veel technische punten hebben kunnen oppakken. Daarnaast is het belangrijk dat er elke maand nieuwe content op de website komt te staan om voor die eerste plek binnen Google te gaan. 

Bekijk ook

Succesverhaal NeemDirk

Case: Stijging in verkeer en leads met succesvolle website

Client: NeemDirk

  • Websiteontwikkeling
Image succesverhalen_TinyRebel-01

Case: Effectief en efficiënt met HubSpot automations

Client: Tinyrebel

  • HubSpot
sander-call-to-action

In het echt zijn we nog leuker

We bespreken graag de mogelijkheden. Maak een afspraak met Sander en voor je het weet zitten we aan de koffie.

Plan vrijblijvend een afspraak in met Sander

Afspraak maken →