Succesverhaal Klompenmakerij Traas

Het succesverhaal van Klompenmakerij Traas

Stijging in websiteverkeer en aankopen met de juiste SEO-strategie

Jaap Kramer, de eigenaar van Klompenmakerij Traas, is dagelijks in de weer als één van de zeven klompenmakers in Nederland. Bij Klompenmakerij Traas verkopen ze échte Zeeuwse klompen, geproduceerd van Zeeuws hout. Duurzaam en lokaal kopen staat dan ook hoog in het vaandel bij Klompenmakerij Traas.

Klompenmakerij Traas heeft zowel een fysieke als een online shop voor het kopen van klompen en andere Zeeuwse streekproducten. Tijdens de corona periode is online shoppen belangrijker dan ooit, daarom wilde Klompenmakerij Traas online beter vindbaar worden. Na 3 maanden hebben wij al flinke stappen gezet!

De verschillende stappen van het SEO traject:

  • Zoekwoorden onderzoek
  • Technische analyse van de website
  • Planning maken voor het schrijven en verwerken van SEO content + het oplossen en verbeteren van technische website elementen
  • SEO resultaten monitoren

Key takeaways:

  1. 284% stijging in organische sessies binnen 3 maanden

  2. Technisch goedwerkende website met 0 errors

  3. 38% meer bezoekers op de website binnen 3 maanden

  4.  

Klompen logo

 

Download het volledige succesverhaal

Download
Quotes

Door de SEO werkzaamheden zien wij een stijgende lijn in website bezoekers en aankopen" - Jaap Kramer, Klompenmakerij Traas

Visual pillar pages-01

Beter gevonden worden in Google?

Wil jij net als Klompenmakerij Traas een technisch goedwerkende website waardoor je websitebezoekers een betere ervaring hebben op de website? En hiernaast ook beter gevonden worden in Google? Tijdens een SEO traject beginnen wij met een het onderzoeken van relevante en interessante zoekwoorden. Door middel van SEO-content gaan wij de vindbaarheid van de website verbeteren. Ook de technische SEO wordt aangepakt waardoor de website-ervaring verbeterd.

Bekijk ook

Image succesverhalen_NeemDirk-01-01

Case: Stijging in verkeer en leads met succesvolle website

Client: NeemDirk

  • Websiteontwikkeling
Image succesverhalen_InSocial-01

Case: Kosten per lead 50% lager met HubSpot en Google Ads

Client: Insocial

  • HubSpot - Marketing
Image succesverhalen_TinyRebel-01

Case : Effectief en efficiënt met HubSpot automations

Client: Tinyrebel

  • automation
  • HubSpot Starter
sander-call-to-action

In het echt zijn we nog leuker

We bespreken graag de mogelijkheden. Maak een afspraak met Sander en voor je het weet zitten we aan de koffie.

Plan vrijblijvend een afspraak in met Sander

Afspraak maken →