Succesverhaal ABO Milieuconsult

Succesverhaal ABO Milieuconsult

Een totale visibiliteit stijging van 5,58%

ABO Milieuconsult is een Nederlandse dochteronderneming van ABO-Group uit België. Zij bieden verschillende diensten aan op het gebied van bodem, milieu en asbest consultancy. ABO Milieuconsult werkt zowel voor de overheid, multinationals, grote en kleine ondernemingen als voor particulieren. De veldwerkactiviteiten worden landelijk verzorgd vanuit Kapelle, Houten, Assen en Sittard. 

Omdat ABO Milieuconsult een specialisatie in een nichemarkt heeft is het voor hen erg belangrijk dat zij goed gevonden worden binnen Google d.m.v. relevante zoekwoorden. 

Voor ABO Milieuconsult hebben we dan ook een SEO-traject uitgevoerd, waarbij zij een stijging in visibiliteit van 5,58% hebben ondervonden. Benieuwd hoe we dat hebben gedaan? Lees dan snel verder!

 

 

Key Takeaways:


  1. Met 8 zoekwoorden op plek 1 in Google

  2. Een totale visibiliteit stijging van 5,58%

  3. Met 13 zoekwoorden in de top 3 posities in Google 

 

Milieuconsult-logo-blue

 

Download het volledige succesverhaal

Download
Quotes

Het streven is om met relevante zoekwoorden bovenaan in Google te staan.'' - Thierry Hoogerheide, ABO Milieuconsult

addmark-succesverhalen-abomilieu-zichtbaarheid

Focus op online zichtbaarheid

Omdat ABO Milieuconsult een spcialisatie in een nichemarkt hebben is het voor hen erg belangrijk om online een goede zichtbaarheid te hebben in Google. Dit zorgt er voor dat bestaande en potentiële klanten hen makkelijker kunnen vinden.

Zo zijn we gestart met een 0-meting en hebben we vanuit dat standpunt de SEO-strategie opgemaakt. We hebben hierbij een aantal zaken onderhanden genomen:

 

  • Relevante zoekwoorden
  • Technische aspecten van de website
  • Website content toevoegen

 

addmark-succesverhalen-fruitlife-beeld-nummer-1-google

Zichtbaarheid uitbreiden

Naast dat we nu vooral focussen op de zichtbaarheid van de Nederlandse website is het streven om ook in andere landen meer bekendheid op te doen. Bovenaan staan in Google, daar gaan we voor!

Om dit te kunnen bereiken gaan we door met het SEO proces en blijven we optimaliseren. Zo hebben we al  veel technische punten opgepakt en hebben we een daling van de totale errors kunnen realiseren van 65,2%. Daarnaast is het belangrijk dat er elke maand nieuwe content op de website komt te staan om voor die eerste plek binnen Google te gaan. 

Bekijk ook

Succesverhaal NeemDirk

Case: Stijging in verkeer en leads met succesvolle website

Client: NeemDirk

  • Websiteontwikkeling
Image succesverhalen_TinyRebel-01

Case: Effectief en efficiënt met HubSpot automations

Client: Add case client name

  • HubSpot
sander-call-to-action

In het echt zijn we nog leuker

We bespreken graag de mogelijkheden. Maak een afspraak met Sander en voor je het weet zitten we aan de koffie.

Plan vrijblijvend een afspraak in met Sander

Afspraak maken →